Promocje w sklepach internetowych

 Jestem ciekawa jak dużo osób zbiera punkty, naklejki czy inne rodzaje nagród w sklepach podczas zakupów. 

Promocje w sklepach


U mnie to zależy na co jest promocja i na co te punkty się zbiera. Jeśli jest to coś czego potrzebuję w domu to czasami taka promocja w sklepie internetowym mnie skusi. Czasami wiem, że jakaś rzecz przydałaby się na przykład mojej mamie, wtedy albo zbieram te punkty dla niej albo zanoszę jej naklejki. I tak muszę robić zakupy, więc kupno później jakiegoś produktu czy wyrobu za grosz czy złotówkę może później sprawić fajną przyjemność.


Promocje w sklepach


 Ja wiem, że i tak sklep sobie gdzieś tam wlicza to w cenę i tak naprawdę taka rzecz nie kosztuje mnie grosza, ale i tak jest to przyjemny dodatek do codziennych zakupów. Takie promocje zwracają moją uwagę i trochę kuszą. Ostatnio, kiedy ceny idą w górę tak mocno zwracam coraz większą uwagę na promocje, przeceny i zaczynam je śledzić. Staram się kupować rzeczy tańsze, jednak ciągle dobre. Buty na wiosnę kupuję na jej koniec albo nawet koniec lata poprzedniego roku, kiedy są największe obniżki. Tak samo z wieloma innymi rzeczami.

Komentarze